Podcast
Jawel jawel ook ik heb een podcast! Bizar uniek ben ik namelijk :p. Ik neem je mee in mijn reis als ondernemer en bespreek onderwerpen als zichtbaarheid, personal branding en uiteraard websites! En dat alles zo authentiek en luchtig mogelijk. Je vindt de afleveringen op Spotify en hieronder :).
De Grote Loes Show – over ondernemen met fun en zelfspot
#023 Échte connecties maken op social media, zo doe je dat
Ik plaatste een post op instagram over oninspirerende en zelfs vermoeiende openingsberichten in de DM/chat, waarbij duidelijk is dat ze naar iedereen ge-copy-paste worden en waar je soms zelfs aan het 'werk' wordt gezet. "Hey, ik zag dat je mijn post...
#022 GUEST – Jessica van Duren over het bouwen van legendary feminine brands
Ik sprak met the woman, the myth Jessica van Duren ;). Als je haar volgt op instagram @jessica_vanduren dan zie je dat ze de meest waanzinnige foto's maakt voor hele toffe vrouwelijke ondernemers maar ook voor grote merken. Ze gaat binnenkort even een weekje...
#021 Wat ons allemaal tegenhoudt om groots te gaan
Ik was de afgelopen 2 dagen op het live event the ROAST van business coach Simone Levie, op uitnodiging omdat ik de salespagina had gemaakt voor the ROAST! Supertoffe opdracht was dat met een nog mooiere bonus dus ;). Ik zat daar in een zaal vol succesvolle...
#020 GUEST – Lotte van den Broek over sterke copy en snel groeien als ondernemer
Ik sprak vandaag met tekstentovenaar en (door zichzelf :p) uitgeroepen beste schrijfcoach van Nederland: the one and only Lotte van den Broek! Al is er ook een zangeres die Lotte van den Broek heet ????. Op instagram ken je haar van de rake posts en de fameuze...
#019 GUEST – Stefanie van der Maas over haar nieuwe website, meemaakmarketing en schaamteloos jezelf zijn
Ik neem deze podcast met Stefanie op de dag nadat we haar nieuwe website peperinjezaak.nl hebben gelanceerd. Mijn nieuwste paradepaardje en portfolioknaller! Stefanie is de koningin van de meemaakmarketing, storytelling, schaamteloos jezelf zijn en je marketing...
Waarom HUMOR de beste SALES is (en oh ja hoe dan?)
Als je iemand kan laten lachen op je salespagina, of met een post, of waar dan ook in je marketing, dan is de helft van het werk al gedaan. Wat gebeurt er namelijk als iemand je laat lachen? - Je ontspant - Je voelt je verbonden - Je komt in een staat van hoge...
#017 Gebruik je podcast als content voor je website
Heb jij een eigen podcast? Use it! Ja, je kan een widget op je website zetten van je podcast en een leuk social media icoontje, maar je kan je podcastafleveringen ook actief inzetten als inhoud op je website. Jou horen praten is namelijk alweer zoveel sterker dan...
#016 GUEST – Linde van BLINCK Photography en ik over het organiseren van een (live) event
Linde en ik kennen elkaar via instagram en lopen al een tijdje een beetje zij aan zij in onze ondernemersreis. Dit jaar organiseren wij allebei voor het eerst een live event. Die van haar, de ICONIC CONCEPT CONVENTION, is net geweest en die van mij, het enige echte...
#015 De perfecte salespage
De perfecte salespage. Die wil jij he? Don't we all. Het goede nieuws is dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn. Het slechte nieuws is dat de meesten het toch te moeilijk maken. In deze korte rant vertel ik je waar je het beste op kunt...
#014 GUEST – Antje Veld over werken met een copywriter vs. zelf leren met schrijfcoaching
Als ondernemer ontkom je er niet aan om content te produceren. Je hebt een website, misschien wel een e-book / brochure, social media posts, flyers en weet ik veel wat voor promo materiaal nog. Als je niet zo'n ster bent in het verkopen van jezelf en het aanspreken...
#013 GUEST – Eva Driessen bereidt mij voor op mijn eerste psilocybine ervaring
Over 3 maanden neem ik deel aan een ceremoniereis van 3 dagen, begeleid door Eva Driessen. Hierbij gaan we werken met psilocybine, de geestverruimende stof oa te vinden in truffels. We hebben het over mijn motivatie om dit te doen, wat het verschil is tussen...
#011 Hoe overtuigend moet jouw website zijn?
Als jij een webshop hebt, of een leeromgeving, of een andere dienst waarbij HOE MEER klanten HOE BETER, dan is het slim om je goed te focussen op gebruiksvriendelijkheid, vindbaarheid en zo makkelijk mogelijk contact op laten nemen. Maar wat nou als jouw agenda...